۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی

بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی

مراسم عزاداری شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی با مشارکت شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم عزاداری شهادت سید حسن نصرالله در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت شهرداری تهران و با حضور مسئولین کشوری و لشکری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری برگزار شد.

این مراسم که با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سردار گرشاسبی فرمانده قرارگاه فتح، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ و مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین یکتا به سخنرانی در وصف مجاهدت‌های شهید سید حسن نصرالله پرداخت و شهادت وی را آغاز مسیر فتح و ظفر نهایی به فرموده ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای قلمداد کرد.

در ادامه مراسم حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری، حاج محمود کریمی، حاج سید مجید بنی فاطمه، حاج مهدی رسولی، کربلایی حسین طاهری و کربلایی محمدحسین حدادیان مرثیه خوانی کردند.

در این مراسم شهروندان شریف و شهیدپرور به مانند همیشه با حضور پر شور خود نشان دادند و اعلام کردند که شهادت سید حسن نصر الله آغاز راه نصر الله است. شهروندان تهرانی در این مراسم حتی زیر بارش باران یک‌صدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم غیور و شهیدپرور پایتخت با محکومیت رفتار پست اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اعلام کردند.

کد خبر 6242771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha